Мета проекту:
– навчати дітей орієнтуватись в рідному місті та знати місцезнаходження різних пам’ятників,заочувати до читання книг ,виховувати громадянську активність;
– виховувати в учнів патріотизму, любові до рідного міста, поваги до народних і культурних цінностей.
– заохочувати учнів дізнаватись нове, цікаве та пізнавальне про історію рідного міста, державу,історію державотворення
Завдання:
• поглибити знання учнів з історії рідного міста;
• залучення дітей до вивчення історії рідного краю та довкілля, культурних, історичних об’єктів і явищ соціального життя, а також до природоохоронної та дослідницької діяльності;
• формування в них активної громадянської позиції;
• створення умов для оволодіння дітьми практичними навичками пошукової роботи;
• виховувати почуття гордості, поваги та любові до рідного краю, дбайливе ставлення до пам’ятників та історичних пам’яток.
• розширення форм співпраці із екскурсоводами та туристичними закладами.
Методи реалізації:
Пошукова робота, практична робота, дослідницька робота
Вид проекту:
Індивідуально-груповий
Шляхи реалізації виховного проекту:
1. Пошук інформації, малюнків та фотографій, цікавих відомостей про пам’ятники рідного міста. Сортування та опрацювання інформації.
2. Проведення квестів, вікторин, опитуваннь після кожного блоку екскурсій.
3. Створення інтерактивної карти рідного міста, країни із зазначенням вивчених пам’ятників .
4. Проведення екскурсій по рідному краю та країні.
5. Сортування та аналіз отриманої та опрацьованої інформації.
6. Визначення концепції презентації підсумків проекту.
7.Презентація проекту:
– створення презентації і відеоролика;
- стровення роздаткових буклетів-пам’яток
" Світ навколо"
– навчати дітей орієнтуватись в рідному місті та знати місцезнаходження різних пам’ятників,заочувати до читання книг ,виховувати громадянську активність;
– виховувати в учнів патріотизму, любові до рідного міста, поваги до народних і культурних цінностей.
– заохочувати учнів дізнаватись нове, цікаве та пізнавальне про історію рідного міста, державу,історію державотворення
Завдання:
• поглибити знання учнів з історії рідного міста;
• залучення дітей до вивчення історії рідного краю та довкілля, культурних, історичних об’єктів і явищ соціального життя, а також до природоохоронної та дослідницької діяльності;
• формування в них активної громадянської позиції;
• створення умов для оволодіння дітьми практичними навичками пошукової роботи;
• виховувати почуття гордості, поваги та любові до рідного краю, дбайливе ставлення до пам’ятників та історичних пам’яток.
• розширення форм співпраці із екскурсоводами та туристичними закладами.
Методи реалізації:
Пошукова робота, практична робота, дослідницька робота
Вид проекту:
Індивідуально-груповий
Шляхи реалізації виховного проекту:
1. Пошук інформації, малюнків та фотографій, цікавих відомостей про пам’ятники рідного міста. Сортування та опрацювання інформації.
2. Проведення квестів, вікторин, опитуваннь після кожного блоку екскурсій.
3. Створення інтерактивної карти рідного міста, країни із зазначенням вивчених пам’ятників .
4. Проведення екскурсій по рідному краю та країні.
5. Сортування та аналіз отриманої та опрацьованої інформації.
6. Визначення концепції презентації підсумків проекту.
7.Презентація проекту:
– створення презентації і відеоролика;
- стровення роздаткових буклетів-пам’яток
" Світ навколо"
Клуб "Школа етикету" в новому навчальному році розпочав свої зустрічі на літературному вечорі "Кохання в житті відомих людей". Розпочала вечір бібліотекар читального залу віршом А.Ахматової "Меня покинул в новолунье".Далі слухали біографію поетеси та 9 цікавих фактів з її життя та читали вірші. А також слухали романси на слова А. Ахматової та М. Гумільова.
Немає коментарів:
Дописати коментар